Control Panel

Followers



Blog Content


Cara lain nak peroleh Earning dengan mudah..

Written by Muhammad Comments
Hahaha..Aku ada berita best untuk semua. Hari ni aku betul-betul buntu nak tulis entri apa (puteri hati aku sakit). Soo aku pun berjalan-jalan lah di internet mencari sumber aspirasi. Membuang rasa risau dan tak senang memikirkan keadaan si dia. Jalan punye jalan, aku jumpe sesuatu yang sungguh memberi aspirasi kepada aku..



MYLOOK... MyLook ni sama je macam google searcher, yahoo searcher, bing. Soo dari ayat yang sebelum ni korang dapat faham yang mylook ni adalah search engine jugak. Tapi yang lainnye dengan MyLook ni, setiap kali korang search je, korang search la ape-ape pun, korang akan dibayar sebanyak $0.22. Tapi dalam sehari 5 carian yang pertama je diorang kasi duit. Tapi kira okay la jugak. Sebab kalau korang kira, dalam sebulan korang da dapat dalam $33 kan?? Kalau setahun dapat jugak la $400 kan?? Kira okay la jika nak banding dengan earning Nuffnang kita kan? Jauh lagi banyak kalau nak banding dengan earning Nuffnang aku yang memang tak gerak-gerak. Dekat kesempatan ni jugak, aku nak menyarankan, kalau korang bukak blog ni dan nampak iklan Nuffnang tu bawak-bawak la tekan ye, hehe..

Kalau korang sangsi dengan MyLook ni, dekat atas ni la macam mane korang boleh dapat duit tu... Apa tunggu lagi.. Jom la join aku sekali.. Nak register dia senang je, cume kena isi ruangan email dan password yang korang nak tetapkan dan Tada, cari-cari-cari..Hahaha..Jom la join sekali dengan aku ( http://mylook.com/join.php?x=16169 )

Luv Islam..Luv Family..Luv Her | Copyright © 2009 | Altered Design By Muhammad | Managed To Blogger Under Afni's Son