Control Panel

Followers



Blog Content


$10.00 percuma untuk semua..

Written by Muhammad Comments



Salam sejahtera semua,
Pagi ni aku terima satu email dari sorang kawan aku ni. Kawan aku ni budak lagi, dan die ni adalah seorang kipas susah mati permainan online Jin dan Runescape. Tibe-tibe pulak, die tanya dekat aku, 'Bang macamane nak dapat $10.00 online??"..Hehe..Soalan killer habis. Tapi apa salahnya kalau aku berkongsi ilmu tanpa mengira had umur.

Secara umumnya, banyak cara nak dapat duit dengan internet ni. Tapi since adik yang tanya dekat aku ni masih mentah dalam dunia internet ni, masih baru membasahkan kaki, aku nak share kan satu cara yang paling mudah sekali nak dapat duit online. Dah lama aku dapat tau pasal benda ni, tapi tak penah timbul niat nak menulis. Soo, kali nie, da alang-alang ada yang bertanya, aku pun memBUSTEDkanlah ilmu ni kepada umum.

Perkhidmatan Geostring, caranya senang tak senang jugak, tapi kira yang paling senang la antara yang lain-lain. Korang hanya perlu mendaftar, dan $10.00 akan dimasukkan kedalam akaun anda. Dan kalau korang nak mendaftar, korang tak boleh pakai email YAHOO, kalau korang pakai Hotmail, Gmail ker bolehlah, YAHOO mail jer yang tak boleh. Tapi bukan sampai situ je, lepas korang dah mendaftar, korang kena ajak member-member korang yang lain untuk mendaftar sampai cukup akaun korang S100.00 then baru korang boleh keluarkan duit korang tu. As simple as that. Soo..Jom la ramai-ramai try, aku dah lama jugak bukak akaun ni, tapi tak ada kenalan lagi..Huhu..Kalau korang nak TRY, klik je kotak dekat bawah ni tak pon kotak hitam dekat atas nuh..






Luv Islam..Luv Family..Luv Her | Copyright © 2009 | Altered Design By Muhammad | Managed To Blogger Under Afni's Son