Control Panel

Followers



Blog Content


Blogku Sedang Berevolusi

Written by Muhammad Comments
Huh..sebulan beroperasi dengan blog ni..Kesimpulan yang dapat aku buat, blog aku ni memang berat..Ni semua pun disebabkan sifat aku yang suka menggunakan javascript dan iframe..Hurmmm,pada mulanya blog ini aku tujukan kepada semua budak-budak kelas aku, tetapi kini blog ini lebih menjerumus kepada isu umum..Dan kerana itu, aku mendapat idea untuk merubah semula tema, rupa dan format blog ini secara kesuluruhannye..

Blog baru still dengan nama dan author yang lame(haha..aku la of coz),dan tambahan beberape author lagi yang agak pasif,juga dengan rupa yang lebih sempoi dan tema yang lebih terbuka..Juga aku tak lupa,bagi sesiape yang berminat untuk menjadi author bagi blog ni, boleh email or ym dekat alamat ni ( muhd060892@yahoo.com ), buat masa ni blog ni masih muda dan mentah, dan kerakyatan blog ni aku buka kepada semua..haha..sekarang ni, blog ni dah pun ader 3 author..masa ke masa aku akan update sistem author ni..jadi nantikan lah..perubahan hati ke hati..tapi si dia yang satu masih dibawah jendela yang sama..

Luv Islam..Luv Family..Luv Her | Copyright © 2009 | Altered Design By Muhammad | Managed To Blogger Under Afni's Son