Control Panel

Followers



Blog Content


Semakan Keputusan Permohonan Biasiswa PILN tahun 2010

Written by Muhammad Comments
Salam semua..

Pada 29 Mac 2010 yang lalu, keputusan permohonan bagi program PILN dibawah JPA telah pun dikeluarkan, manakala pada 30 Mac 2010, keputusan permohonan bagi program PILN dibawah MARA pula telah dikeluarkan. Setelah aku mengecheck dan mengecheck berulang-ulang kali, akhirnya aku dapat juga ke interview untuk biasiswa ini dibawah MARA. Interview aku bertempat di pejabat MARA Shah Alam, dan diadakan pada 15 April 2010. Dikesempatan ini, aku ingin menyeru semua pemohon yang berjaya memperoleh peluang ke interview ini untuk mengADD aku di Yahoo Messenger, bolehlah kita berkongsi sedikit ilmu bersama, berkongsi debaran bersama, dan pada Ruangan Short Briefing tu, taruk la "saya pemohon biasiswa PILN"..

Bagi pemohon-pemohon yang masih belum memohon, dibawah ini aku sediakan link untuk korang check korang punya permohonan. Semakan permohonan bergantung pada badan yang korang daftarkan tau, contohnya kalau haritu masa korang apply korang daftar or pilih untuk ditaja oleh JPA maka masuk lah melalui link JPA begitu juga sebaliknya untuk MARA..



Luv Islam..Luv Family..Luv Her | Copyright © 2009 | Altered Design By Muhammad | Managed To Blogger Under Afni's Son