Control Panel

Followers



Blog Content


Aku yang mengHILANG

Written by Muhammad Comments
Haha. Aku masih wujud atas muka bumi ni..Huh..Lebih kurang tiga hari aku tak update blog, jumlah visitor pun terus bertambah. Hoho, sori. Was on holiday. Tambah lagi dengan hotel aku yang tarak hot spot, huh, entah apa benda entah.!

Aku bercuti ke Port Dickson, Tanjung Biru, untuk kali ke-6 aku rasa..Hehe..Suka gile main kat pantai PD ni. Hari-hari kat sana, laptop pon tak bersentuh, mandi pantai berganti swimming pool dari pagi sampai la ke petang. Kulit aku pun dah berubah gelap, sun burn oouh. Sekali sekala sakit pulak muka aku..Haha..Sendiri yang cari padah. Tapi, aku saja nak spend masa-masa yang masih ada ni dengan family, kot kot la kena berjauh nanti. Huh~ BTW, to all lepasan SPM yang ada apply apa-apa biasiswa, better be aware, by akhir bulan Mac ni, banyak biasiswa yang dah tutup, dan bagi biasiswa yang memerlukan interview, akhir bulan ni jugak la result nama-nama mereka yang layak ke interview akan dikeluarkan. Akhir kata, kejayaan tak akan datang bergolek, soo, rajin-rajinkan lah diri mengisi borang..

Luv Islam..Luv Family..Luv Her | Copyright © 2009 | Altered Design By Muhammad | Managed To Blogger Under Afni's Son