Control Panel

Followers



Blog Content


Keputusan SPM 2009..bermain dengan masa..

Written by Muhammad Comments

Pada 7 Mac 2010 yang lepas, telah pun aku pasangkan poll untuk undian ramai disebelah kanan blog ini..Poll yang aku beri tajuk sebagai "Keputusan SPM.!.Pukul berape akan anda ambil??"..dan seperti gambar diatas,itulah keputusan yang aku peroleh setelah aku tutup poll tu pada 18 Mac 2010..hampir separuh jugak yang mengambil keputusan pada awal pagi..termasuk aku ^ ^..hehe..tapi aku adalah mereka yang tergolong di antara pukul 11.00 hingga 11.59 pagi ..sebab maktabku membuka pengambilan keputusan sedikit lewat, atas urusan menyalin muka keputusan untuk dihantar ke UPU..dan dibawah adalah diantara mereka yang menyumbang undian..9 diantara 121 undian kesemuanya..terima kasih kepada semua yang menyumbang, 'biarkan sumbang asalkan menyumbang'..
..haha ;-D


Kesimpulan yang dapat aku buat, walau apa pun keputusan yang tercetak diatas sijil keputusan, kita tidak patut berasa hampa atau megah, kerana ianya masihlah langkah pertama kita yang kecil dalam perjalanan hidup kita yang masih jauh..

Luv Islam..Luv Family..Luv Her | Copyright © 2009 | Altered Design By Muhammad | Managed To Blogger Under Afni's Son