Control Panel

Followers



Blog Content


Keputusan PMR, 23 Disember 2010

Written by Muhammad Comments

Setelah beberapa lamanya, tanda tanya sejumlah 479,675 orang calon yang telah mendaftar untuk menduduki Peperiksaan Menengah Rendah bagi tahun 2010 telah pun terjawab. Akhbar Utusan 16 Disember 2010, telah pun menyatakan keputusan Kementerian Pelajaran Malaysia dalam menetapkan tarikh pengumuman keputusan PMR 2010 pada 23 Disember 2010, khamis.




Seramai 446,896 orang calon daripada sekolah kerajaan, boleh mengambil keputusan mereka yang akan dikeluarkan pada pukul 10 pagi pada hari tersebut di sekolah masing-masing, mengikut pusat yang telah didaftarkan. Manakala bagi calon selebihnya, yang merupakan calon persendirian, mereka akan memperoleh keputusan mereka pada hari yang sama, keputusan mereka ini akan dihantar oleh Jabatan Pelajaran Negeri.

Afni's Son: To all PMR 2010 candidates, especially to MRSM Muadzam Shah and SMK Bandar Damai Perdana candidates, wishing u all the best...Pray towards Allah, everything came from Him, and to Him everything will came back...Wish His blessing, everything is possible..InsyaAllah

Luv Islam..Luv Family..Luv Her | Copyright © 2009 | Altered Design By Muhammad | Managed To Blogger Under Afni's Son